Miicha

Mitt liv som jag.

Cribs on MTV.

Allmänt Permalink0
Försöker dom göra en svartsjuk eller?
Kändisar som visa upp sina hus men sina fina bilar med mera, jag blir så svartsjuk på dom då jag också vill ha det så fast kanske inte riktigt hundra men lite i alla fall.
Nästan som om dom vill säga att allt går om man bara vill och man kan tjäna pengar på ett bra sätt och göra dom som ser det svartsjuk framförallt.
 
Fast man ska ju inte bli svarsjuk på dom egentligen men jag blir det för jag vill ha ett stort hus med väldigt fint kök och där jag kan ha fina bilar och bland annat mina bilar då jag inte ha plats för mina knappt, men om man bara ha massa idéer och vågar satsa så kan det bli stort tillslut men som jag känner att det är kört för min del om man inte vinner på lotto då :)
 
Fast jag tycker om att se på cribs på MTV då man får drömma bort sig lite och fantisera och hur lyxigt det är för dom och just om hur dom mår egentligen för det lär nog inte va så kul att ha så pass mycket pengar för man har så mycket av det och som jag skulle känna är att var man skulle lägga ner allt på men det finns alltid något :)
 
Men just att dom är kändisar så får dom inte va ifred på deras fritid och inte ens kan visa sig ute som vanligt folk men jag låter dom vara och ha sett några kändisar men jag bryr mig som inte men jag vet inte hur jag skulle göra då jag skulle se som en kändis från USA som är väldigt stor men jag lär få hjärt klappningar :)
Till top