Miicha

Mitt liv som jag.

Fjällräven arena.

Allmänt Permalink0
Denna arena tycker jag är världens snyggaste men det är ju för att dels så älskar jag Ö-vik och så har jag bott där i tre års tid då jag var liten men och så Modo är mitt lag men det är inte på grund av det jag älskar denna arena men det är just att det är utöver det vanliga om man säger så, finns ju ingen arena som jag sett som är så fin som denna med öppenheten och ljusen och så allt det där som ni ser på bilden och så läget är ju helt fantastiskt precis vid hamnen. :)
 
 
Jag var en av dom första som var där och var där med en kompis som körde grus in dit då dom höll på att bygga den och jag tyckte det var så häftigt, fast kompis kompis va det nog inte det va min då varande kille, men i alla fall så körde han grus dit in och jag va med i lastbilen och bara va "Wooooooow" i mitt huvud då jag for in dit för det va häftigt då jag inte ens hade sett något liknannde men det va ett antal år sedan de :)
 
Och så igår var ju Mello där också men vart lite besviken men det får man vara då det inte var som man hade tänkt sig och trott sig vara då det var där också men det får man ju vara för det va ändå kul att dom någon gång kom till min favorit stad (fast jag är ingen stads människa). :)
Till top