Miicha

Mitt liv som jag.

Lyxbil.

Allmänt Permalink0
 Lyxbil var det ja.
Många tycker att Mercedes är en sådan men det tycker inte jag så mycket men visst dom har gjort mycket fantastiska bilar men jag skulle inte se det som en lyxbil direkt men väldigt fina är dom och jag älskar att köra Merca och väldigt sköna och stabila efter vägarna så på bilden är det ju en Merca AMG.
 
Lyxbil för mig är snarare en Rolls Royce för dom är i topp kvalité har jag för mig och en sån fantastiskt inredning och det är ingen bil som man kör fort med direkt utan dom har mycket hästkrafter men dom ska man ju bara glida fram med och i pris så ligger dom väldigt högt upp men dom är lyxbil för mig.
 
Vissa andra är mer för Ferarri och sånna sport bilar men jag är inte sån utan jag är rätt kinkig då det gäller sport och lyxbilar men jag har själv inte kört någon av sånna bilar utan mest medel klass bilar men skulle varit helt underbart att köra något liknande som Mercan på bilden, men nackdelen med det är att jag skulle bli kär.
 
Drömmen är ju att få äga min dröm bil eller en lyxbil men just det att man ha fel yrke till att kunna äga och köpa en sådan då det inte bara är att köpa utan man ska kunna ha råd att äga en också och därför har jag bara en gammal bil som jag kör med för då är det inte så mycket värt då den går sönder men skulle varit perfekt att skaffa en mycket lyxigare bil och bara glida fram på gatan ochh bara njuta av naturen och vägarna :)
Till top