Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag och kaffe dags!

Allmänt Permalink0
Då var det dags för måndag igen och för dagens första kaffe! ;)
 
 Ser lite på tv som är rätt drygt och har dammsugat lite i köket och vardagsrummet då jag såg liiiiiiite korn på golvet som var irriterande för mina fötter så då dammsög jag upp det så slipper jag bli mera irriterad på det idag :) Haha!
 
Börja nog få lite städ mani så när killen är här blir jag helt galen då det inte ser hur som jag vill ha det som och visst jag städar inte varje dag utan då det behövs och ett rum i taget framför allt ;)
Sen när jag städar så börjar jag alltid med att diska så det är klart och sen ta upp allt från golvet och så vidare och sist då så gör jag toaletten då all smuts blir där om man säger så då man ska fylla på moppen och sånt och så är jag van att städa toaletter så det går på 10 min så är det klart med toan ;)
 
Imorgon börjar jag att jobba igen och då är det hela dagen lång och det ska nog bli kul och så håller jag på att söka praktik på en affär (djur) eller via transport i Skellefteå framför allt så klart! Men det är svårt tycker jag då man bor så långt bort och veta om det är bra eller inte men nog ska jag hitta det nå så man får komma bort från jobbet ett tag och få annan erfarenhet :)
Till top