Miicha

Mitt liv som jag.

Mode.

Allmänt Permalink0
Detta med mode är inte egentligen min grej men jag har nog ett visst intresse av det för jag vill bara klä mig i mina favorit märken som jag har och det finns några men jag har så stort utbud då det gäller kläder framför allt för ibland kan jag klä mig väldigt fint och sen så kan man he på mig trasiga kläder men ändå vill jag ha mera mode kläder men ändå lite mer häftiga kläder, är lite udda kanske ;)
 
Men på denna sida skulle jag kunna absolut köpa hur mycket som helst och finns massa saker som jag skulle kunna köpa och ha stor användning av så klicka på länken så kommer ni dit :)
 
Men just frågan är om man passar i sånt med tanke på hur man ser ut och hur andra ser mig som för jag klär mig mest i mjukis byxor och andra slags byxor och inte så mycket mode och så vill jag ha massa andra slags kläder som är mer tuffa kläder för det är mera mig men kan ändå ha andra kläder så klart och så smycken älskar jag, samma med väskor vill jag ha så man kan få plats med mycket i och kanske lite nitar så där :)
 
Känner att detta var lite dåligt skrivet men så är min syn på det hela men jag får insperation då jag ser på en viss film som jag har hemma och vill bli mer tuffare och våga mera så kanske man ska byta kläd stil så kanske man får respekt för vissa i min omgivning ;) Hihi!
 
Till top