Miicha

Mitt liv som jag.

Snöstorm.

Allmänt Permalink0
Ja det är inte som det är nere i söder utan det blåser och det snår lite kallt och det snöar så förbannat mycket och så är det inslag av lite regn, men ändå ingen kaos men olyckor har det varit omkring här men man kommer fram dit man ska. :)
Jag kör inte i onödan nu utan håller mig hemma i tryggheten än ute i trafiken då sikten är begsänsad.
 
Har  slutat tidigare idag då jag fick så ont så jag fick fara hem så sitter hemma nu och fundera på vad man ska göra om man ska duscha men det känner jag inte riktigt för just nu men kaffe ska jag nog ändå fixa om en stund :)
 
Denna länk tycker jag att ni ska gå in på för det är så snygga grejer där!!
Mycket fint och till ett bra pris så där ska jag nog också beställa från ;)
 
Nu ska jag fixa lite kaffe i denna otroliga och härliga snöstorm för igår var det så varmt och skönt ute och då gick jag på en promenad men hunden (ex hund) en bit och solen stekte på och var så härligt!! :)
Till top