Miicha

Mitt liv som jag.

Stiftelsen.

Allmänt Permalink0
Denna låt är så bra!!
Lyssnade på denna då ja vart halv deppad och vart på lite bättre humör då jag ska städa lite i köket efter jag ätit lite grand :)
 
Men lyssna och njut nu så får ni höra ännu en bra låt från Stiftelsen!!
 
 
 
Sen så tycker jag att Stiftelsen är bättre än Takida nu mera med tanke på att det är samma som sjunger men Stiftelsen är mer rockig än va Takida är men jag har inte hört dom nyaste låtarna av Takida men det man hörde så är dom inte lika bra ändå anser jag.
Sen så kan man ju sjunga till Stiftelsen och det låter bra ändå då man försöker hänga med i tempot men just att min favorit låtar är "Ur Balans" och "Vart jag än går" de passar mig just nu så lyssna på dom låtarna då jag känner mig deppad och då blir jag på bättre humör då jag lyssna på dom.
 
Tack Stiftelsen för att ni kom till! :)
Till top