Miicha

Mitt liv som jag.

Tjihoo.

Allmänt Permalink0
 
Hej alla glada där ute!
 
Idag började jag jobba efter min sjukskrivning och det har gått bra och jag möttes av en glad kvinna som sa "HEJ!! Välkommen tillbaka!" och så gav hon mig en kram och då kände mig väldigt glad och välkommen.
 
Jag var hos sjukgymnasten idag och gjorde en skupunktur och det gick rätt bra men det funkar inte riktigt då inflammationen har rört sig nedåt mot armen så jag ska till läkaren imorgon och se va hon säger, så hoppas det går bra där också!
 
Men i övrigt har jag haft en rätt bra dag och skämtade med min mamma då jag va på toa och gjorde nummer två och sa till min kompis i telefon "Mamma! Jag är klar!" (mamma min bor långt från mig och är hörselskadad) så skrev jag ett sms till henne om varför hon inte kom då jag ropa för att skämta till det och så ringde hon och sa att jag hade gjort nummer två och så sa hon "Jag kommer och torka dig" och så skratta vi mycket. :)
Även om man är 25 år så kan man skämta till det som nå små barn ;)
 
Så sen så fundera jag på att ta en kurs via jobbet så får man bo på hotell Scandic men frukost och middag så why not? Klart jag går kursen ändå :)
Till top