Miicha

Mitt liv som jag.

Åter ensam.

Allmänt Permalink2
Idag så åkte killen hem till sitt och jag ensam i mitt igen och kan säga att det är väldigt tomt även om jag har katterna men har ingen att prata med eller så men det blir nog bra till slut med den biten kan jag nog kanske säga.
 
Julen och nyår har varit väldigt mysig då jag och killen va med min lillasyster och hennes familj på jul och åt väldigt god julmiddag och massa mys och så på nyår firade med mina vänner men tyvärr så mins jag inte så mycket av slutet men kul från början va det och massa god mat! :)
Men började året med att he sönder bilen men inga allvarliga skador som tur är och kylaren klarade sig och de va väldigt tur men måste skaffa en ny front och kofångare som de heter eller kallas för annars är de stötfångare för de är knäckt så jag kör utan sånt och det är inte snyggt och skämmes lite över att köra den just nu.. ;)
 
Men i övrigt ha det varit väldigt bra så nu börja snart den vanliga vardagen igen på tisdag så börja man jobba igen och se hur mycket man kan klara av på den biten då jag ha ont i axeln fortfarande men inte lika mycket som de känns men jag har inte ansträngt den så mycket då killen har varit här för han ha gjort de mesta sakerna som jag inte klara av så jag ha nog mest tagit de lugnt de lilla ja ha försökt ;)
Jag har lite svårt att sitta still för det ska nästan vara rörelse hela tiden för min del för att jag ska trivas :)
 
Då får jag se då killen kommer nästa gång och jag längtar smått dit då han bestämmer sig för att komma tillbaka till mig, men som tur är så glömde han två t-shirts som jag kan ha på mig ibland ;) Höhö!!
#1 - - Mizca:

Känner igen det där med att vara ensam - antar du har distansförhållande?
Hade jag i 6 månader med min nuvarande sambo och till slut klarade jag det inte mer så jag flyttade hit :D

#2 - - Mizca:

Svar: Jag är inte så rädd av mig när det kommer till dem bitarna. Flyttade två dagar efter studenten hem till han jag var gift med (hade vart tillsammans dryga två år när jag flyttade) så det har jag gjort tidigare om man säger så :D
När jag flyttade nu denna gången hade jag inget fast jobb men sade faktiskt upp mig från ett vikariat jag hade i 13 månader men det var det värt även om jag gick arbetslös ett par månader när jag kom hit!
Vi hade nog 10-14 mil mellan oss..

Till top