Miicha

Mitt liv som jag.

Film kväll.

Allmänt Permalink0
Ikväll som är nu så tänkte jag se på en film och 2012 va på listan denna gång ;)
 
Igår kväll såg jag på Black Swan och det kan jag starkt rekomendera för den va jätte bra och jag kunde inte låta bli att inte titta då de var så bra men ibland fick man lov att tänka lite men så bra var den ändå :) 
Den filmen tänker jag nog skaffa mig. 
 
Så dom filmerna som jag vill se är JärnLadyn och War Horse men ska se hur mycket dom kosta så ska jag nog skaffa dom då jag tror det är bra filmer :)
 
Var hos sjukgymnasten idag och han sa "Du är en jobbig kvinna" då han höll på med min arm om var jag hade ont då vissa rörelser skulle göra one egentligen men inte gjorde så ont men andra som inte borde göra on gjorde ont, det tyckte han va konstigt och så skratta vi för det var så klockrent det han sa :)
 
Så hoppas ni får en bra kväll för det ska jag nog ha :)
Till top