Miicha

Mitt liv som jag.

GTA.

Allmänt Permalink0
Har köpt GTA Liberty City Stories och jag har fastnat på ett uppdrag som jag har spelat om och om igen och blir så irriterad, behöver hjälp men ska nog ändå komma på hur man gör imorgon då jag har lugna ner nerverna lite :)
Men ändå kul spel trots att grafiken inte är den bästa men nöjd är jag ändå men just att man ha fastnat är mindre kul.
 
Jag ska nämligen hämta några som ha fastnat i trubbel med polisen och köra tillbaka dom där man får uppdragen och jag kommer aldrig från polisen då dom är som nå jäkla hökar på en och kör på mig hela tiden så jag kommer inte därifrån riktigt och tänkte köra till spray butiken och göra om bilen så man lura dom men kommer inte så pass långt ännu då polisen är på en hela tiden och sen dör jag eller åker fast.
 
Så det ska jag nog klara av imorgon då nerverna är återhämtade över natten.
 
Men i övrigt är det rätt kul då man klarar av och så har man något att göra också än att bara glo på tv eller på någon film.. :)
Till top