Miicha

Mitt liv som jag.

Handyink.com

Allmänt Permalink0
Detta med bläckpatroner till era skrivare kan va lite dyrt att få tag i men just att man hittat en väldigt bra sida då det gäller det.
Jag har ingen skrivare men jag fundera på att jag ska skaffa en men jag har haft en och den va helt upp i varvt galen då bläcket gick hela tiden så jag gav upp då dels hade jag inte råd med att köpa bläckpatroner just då men jag har stora funderingar till att köpa mig en liten skrivare som jag ska ha då jag behöver en skrivare hemma ibland.
 
Sen så tycker jag att när man köper på nätet som jag är skeptisk över än idag är ju att man ska lita på att man får och denna sida kan man göra det och jag tycker att dom har rimligt pris på patroner och så finns det minnes kort och foto papper som dels jag ska köpa då jag skaffa mig en foto skrivare men just att jag vill ha stora foton som inte man kan ta med en vanlig skrivare men man kan få A4 pappers foton iallafall så det är huvudsaken.
Det finns alla slags skrivare och patroner och det är bra att denna sida finns för det finns allt till just din skrivare och tillbehör för jag ska då beställa därifrån!!
 
Jag ska då köpa mig en skrivare och beställa därifrån för det är bra priser och det passar liksom mig ändå så jag tycker att man kan ge det en chans och det ska jag göra också.
Gå in på någon av länkarna och sök efter just din skrivare eller om du vill ha fotopapper så är det bara att beställa för bra pris! :)
 
Till top