Miicha

Mitt liv som jag.

Ishockey

Allmänt Permalink0


Är det helt galet att heja på två lag? 
Mitt hjärte lag är Modo och sen hejar jag på saik alltså Skellefteå AIK, eller är jag helt fel ute som hejar på två lag? 

Om båda dom lagen möts så är de mitt hjärte lag Modo som jag hejar på men blir jätte glad då saik vinner om dom inte möter Modo så klart och så är ju saik etta i tabellen men de räknas snart inte med poängen då de blir slutspel. 

Men kommer alltid att ha mitt Modo närmare hjärtat och de är mitt lag men sen kommer Skellefteå AIK med :) 

Ishockey tycker jag är väldigt kul att se på och se så klart mer än gärna då mitt lag spelar sen är det inte så kul men blir inte så rastlös när jag ser på ishockey än vad jag blir med fotboll som är så tråkigt att se på ;) hihi!! 


Till top