Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag..

Allmänt Permalink0
Sitter här och lite små frusen och halv deppig, som alla dagar kanske? ;)
Nä men snart ska jag gå till sjukgymnasten men som tur är så är det inte så kallt ute så man fryser inte så mycket då man ska gå och det tar ungefär 9 min att gå dit som det gjorde sist så 10 då :)
 
Efter det ska jag nog till Ica och handla lite det jag kan bära eller så kanske jag kan vänta tills senare då man kan fara ner med en kompis/grannen som kanske ska dit så man slipper bära men jag ska nog gå in dit ändå då jag ändå är nere på byn så går det nog lika bra och så slipper jag massa folk sen så det går snabbare att gå hem :)
 
Sen så snöar det rätt mycket här också och solen vill titta fram då och då och det är en helt mysig vinterdag!! :)
 
Har fått GTA spelet idag och har spelat lite men jag förstår liksom inte så mycket om det men jag ska nog spela lite igen ikväll så jag får se hur det är som mer och så var det inte GB på minneskortet utan MB så det är inte så mycket eller rättare sagt inget om man ska säga så om minnet men ja man får se ändå :)
 
Kanske man till och med ser på eb film ikväll också på VHS som jag har och till er som inte vet va det är det är det som kom före DVD filmerna ;) Hihi, jag har dom filmerna kvar sen jag var liten så dom går väldigt bra att se på än då man ha spelaren till det för det funkar ju som sagt inte på en DVD-spelare eller något utan man måste ha VHS-spelare :)
 
Ha det gott och hoppas ingen fryser som jag utan jag ska klä på mig och göra mig redo att gå :)
Till top