Miicha

Mitt liv som jag.

Spotify..!!

Allmänt Permalink0
Denna är min av två listor :)
Är rätt nöjd faktiskt... :) 
Lyssna och njut!!
 
Min lista!!
 
Sen har jag också en annan lista men det är mer Metal och sånnt men det är inte alla som gillar det men denna lista som jag delat av mig är trance, dance, hiphop och sånt blandat så får ni se om ni gillar och så är det rätt gamla låtar som jag verkligen gillar fortfarande så det skäms jag inte över heller längre för förut så gjorde jag det av min stil av musik.
 
Man ska aldrig skämas över det man gillar för de finns många yngre som gillar opera och sånt men de tål inte jag att lyssna på men jag är mer blandat men för några år sen så sa jag "Lyssna på nästan allt utom opera och hårdrock" opera håller jag med nu men hårdrock är de bästa jag vet nästan nu för om man är på taskigt humör så hörs det då jag lyssna på det och då jag är på bra humör så lyssna jag på den listan jag delat av mig nu :)
 
Men som sagt!!
Lyssna och se om det är något ni gillar! :)
Till top