Miicha

Mitt liv som jag.

Talk Dirty. :)

Allmänt Permalink0
Ja jag var på jobbet nu ikväll på syjuntan och hann inte klar för än min skjuts hem hade så bråttom så jag hann inte göra klar så får jag se om jag får hjälp sen då man inte riktigt kan detta än med hälen då man ska sticka sockar men det kommer nog snart :)
 
Har spelat lite GTA idag men det gick åt fanders det också men ska försöka igen med det då jag orkar.
Nu blir det att fixa mackor och ska nog he på en film eller se film på tv som går men vet inte riktigt än vad man ska se på om man ska se på tv6 eller kanal9 men mest troligt på tv6 men även om man har den filmen så är det rätt okej ändå men eller får man he på en film som man har hemma :)
 
Denna låt tycker jag är väldigt bra och just refrängen älskar jag och så måste man ju ha bra ljud som dom flesta har vill säga ;)
Lyssna och njut.. :) 
Till top