Miicha

Mitt liv som jag.

Fredag.

Allmänt Permalink1
Igår hade jag fredag hela dagen och vart totalt lurad av mig själv så jag for till stan för tänkte att det är bra då det är fredag men tillslut så kom det att det bara var torsdag, en hel dag i tron att det var fredag och idag är det fredag.
 
Idag håller jag på att tvätta och sen ska jag duscha och fixa iordning mig för att far till min pojkvän som bor 7 mil ifrån mig så vi ska laga middag och ha det bra för det behöver jag just nu lite avkoppling hemifrån.
Det är några som inte tror att det kommer att hålla mellan mig och honom men då får man ju göra det bästa av sisten så det blir bra men jag tänker inte bevisa något då det inte finns något att bevisa men man får bara se hur länge det håller mellan han och mig men jag älskar verkligen honom.
 
Nackdelen är att jag inte kan glädja mig med att mitt ex har eventuellt skaffat sig en annan men rädslan är ju att jag tror att han kommer att glömma bort mig helt som han ha gjort med sina andra vänner och inte ens kommer ihåg det han och jag hade det med varann, låter lite patetiskt men jag sån som inte riktigt kan släppa taget på ett tag men tillsut så gör jag det och så känner att jag har mycket ansvar då de gäller exet då han inte kan ta för sig på ett sånt sätt en vuxen måste göra för att få sin vilja igenom men min nuvarande kan det och han har käften med sig men inte mitt ex..
 
Känner också att jag gör mycket fel men det har sina anledningar det också och jag kan inte riktigt känna glädje för en annan då men blir deppad själv eller så förstår man inte vad det är för glädje just denne person känner och känslor har jag svårt för också.
 
Hoppas ni får en bra dag och ska fota på det fina vädret som man vart bjuden på idag! :)
#1 - - Elinor:

Stå på dig, jag vet sj många som sa att de inte skulle hålla mellan mig åh min jim 2 slog vad om pengar men ACK så dom bedrog sig vi är ett par än åh förlovad åh 2 barn :) så skit i vad andra tycker, de handla om avundsjuka kraaaam :)

Till top