Miicha

Mitt liv som jag.

In love!

Allmänt Permalink0
Jag har blivit kär igen, känns bra men ändå så känns det inte bra då man nästan inte kommit över sitt ex men det känns bra då man får ett leende och inte ha ansvar för sin pojkvän som man har nu än vad man har haft med sitt ex, jäkligt bra! :)
 
Vi har samma intressen, musiksmak och samt samma humor så det är något man kan bygga på, samt att vi vill båda förlova oss men vi ska skynda långsamt så man vet att man passar och att man vill ha en framtid tillsammans. 
 
Men som vanligt så är det alltid någon som ska vara så negativ och så sur som en som är kär i mig men det skulle som inte funka mellan denne och mig så ville ha han jag är med nu men synd är ju att man inte kan vara med han så ofta som man vill då han har ju ett liv han med och det har ju även jag, men man vill ju vara med honom hela tiden så man kan börja bygga ett bra och tryggt förhållande tillsammans.
 
 
 
Till top