Miicha

Mitt liv som jag.

Fotografering.

Allmänt Permalink0
Igår på jobbet så kom det en fotograf för att fota bara mig :)
Jag ska vara med i en tidning som alla som jobbar där jag jobbar får hemskickat då det är dags för lönebesked och det är bara min story det handlar om.
 
Det var väldigt kul att bli fotad och så många av mina arbetskamrater var så nyfikna och hejade på mig och några till och med posade för att göra mig glad och gjorde så jag log, det var super kul!
Så nu får alla som jobbar på Samhall se det och det ska jag vara stolt över och det är några på jobbet som är också :)
 
Jag väntar på bilder som fotografen har tagit så han skulle skicka de till mig på mitt mail så jag kan lägga ut det på vissa sidor efter tidningen publiserats för tidigare får man inte göra det och det ska man absolut ta hänsyn till :)
Men just att det var jag som fick vara med av 22 tusen anställda :)
Till top