Miicha

Mitt liv som jag.

Born to be in hell?

Allmänt Permalink0
Jag vet inte om jag lever eller om jag är levande död.
Känner att allt står på samma punkt i livet som det har gjort ett tag nu och vet inte hur jag ska komma från denna otäcka bubbla som jag går och bär på.
Det svider och blöder från hjärtat och vet inte hur det ska någonsin gå över, gråten finns där hela tiden och väntar att rinna längst min kind, tårar som väntar att bli synliga och bevisa att jag verkligen mår dåligt för andra som inte se min inre smärta som jag dagligen bär på för jag orkar snart inte hålla allt inne för mig själv längre.
 
Några säger att jag ska dumpa killen men jag säger nej då känslorna är för stor och att säga allt om igen för en annan kille känns bara onödigt och då får man vänta 4 år till som singel innan man hittar en annan, men jag ska hålla mig fast i det förhållande jag redan har då det har gått så pass lång tid men bara där känns som att allt står still då det inte har gått till nästa steg i förhållandet, men det får bli som det blir.
 
Vad ska man egentligen göra för att må bra igen och blir den glada personen som man en gång var?
Bli den person man vill vara?
Jag orkar inte ha denna smärta mer och orkar inte kämpa för något heller då jag har kämpat tillräcklgit i mitt liv för att bli den person jag är nu och jag måste ha hjälp just nu av mina nära och kära men ibland får man kanske kämpa själv för att det ska bli något positivt av det.
Till top