Miicha

Mitt liv som jag.

Gårdagen.

Allmänt Permalink0
Tänkte i fredags att jag skulle till killen och jag for dit, kände mig bra men sen på kvällen så kom förskyldningen och mådde dåligt hela helgen men tur var att man var hos killen ändå även om han tyckte att det var nog jobbigt att ta hand om en som var sjuk.
Inte nog med det så for jag ju hem igår, började med att det haglade väldigt mycket och så sen ca 3 mil ovanför Lycksele så fick jag punktering på bilen och ringde en kompis och sa det och det tog mig 20 min att byta till reserven och så tappade jag killen telefon i marken så den gick sönder (grrrrr) så hade telefonen avstängd och tänkte att jag måste få tag i en telefon, så när jag kom till Lycksele gick jag in på OK för att köpa kaffe och frågade snällt om en telefon så ringde till min kompis och sa som det var och sen for jag hem dom ca 15 milen i 80 km/h.
 
När jag kom hem så sa min kompis att killen va orolig och det förstod jag att han skulle vara då min telefon var stängd (eller killens telefon) så jag bytte till en gammal Sony Ericsson W200i och laddade den och så ringde jag han och förklarade så han vart lugn.
Usch vilken dag det var igår!!
Svetten rann och mådde dåligt så det var en tidig kväll för mig och sov som en prinsessa hela natten och vaknade imorse och fixade kaffe och for till jobbet även att jag var lite snorig och lite nåk så gjorde jag mitt arbete ändå :)
 
Så även om man är sjuk så måste man ha ansvar ändå då man är vuxen så då finns det inget hinder då det gäller arbete för det är bara att bita ihop och gå ändå även om man ha ont eller sovit kasst så måste man bita ihop även om det inte är så kul alla gånger.
Till top