Miicha

Mitt liv som jag.

Indian bild.

Allmänt Permalink0
Jag vet inte vad det är med bilderna men jag blir så lugn då jag ser det och så glad på något vi då jag se på indian bilder och speciellt då det är vargar med eller hästar för dom hade ju ett visst band tillsammans då det var den tiden men jag bara älskar bilderna och kan bara titta på det i timtal.
 
Fast just denna kanske inte är just den indian bild ni kanske tänker på men just att denna är så fin enligt mig men det finns väldigt många och jag tänkte att jag skulle he upp några här ibland som jag tycker är fina och så är det så inspererande enligt mig också :)
 
Just detta med bilder att det kan göra så mycket för en själv och just att man tänker på ett annat sätt då man ser bilden och så drömmer man sig bort en stund och blir glad, men ändå så kan man bli ledsen och besviken på sig själv då man ser en viss bild också genom att man inte kan göra så mycket mera än att se än att verkligen göra just en sak men vill göra, men denna bild tycker jag får mig att känna en viss frihet.
 
Till top