Miicha

Mitt liv som jag.

Snabb..

Allmänt Permalink0
Tänkte ta och snabb blogga lite för snart ska jag iväg till jobbet igen..
 
Har bråkat lite med killen igår och det känns inte alls bra men det hoppas jag att vi någongång kan lösa än att bråka jämt eller att man kan gå åt två olika håll och hitta en annan kärlek men det känns inget för mig då jag har svårt att hitta en ny kärlek då jag är ingen känslo människa men ändå är jag det.
 
Kaffet står och väntar på mig då jag ska hälla upp de i termosen för jag är för snål att fylla på kaffe nyckel på jobbet då jag kan ta med mig mitt eget kaffe till jobbet då mitt är mycket godare än vad som finns där för där går det nästan inte att dricka. ;)
 
När jag känner hem senare måste jag skärpa mig! Jag måste ta tag i städningen och ringa ett viktigt samtal som jag har dragit mig på så nu måste jag bara göra det men jag har inte mått nå bra sista tiden så därför har jag inte orkat men allt annat orka jag men knappt det. Knäppt, jag tror att de är all bråk som ställer till det för mig att jag inte orkar med att göra något hemma för den drar massa energi som jag behöver.
 
 Usch fy och blä säger jag till allt!
Till top