Miicha

Mitt liv som jag.

Byggvaror.

Allmänt Permalink0

Jag som ska flytta till ett hus så är detta perfekt då jag har lite planering att renovera lite eller ja som tapetsera och fylla rum som behöver lite ompyssling.

I detta så kan man köpa som isolering samt skivor så man kan använda till renovering till hur eller lägenhet om man har en bostadsrätt.

På denna hemsida så kan man hitta de mesta till renovering och till ett bra pris enligt mig och man kan få hel pallar hem skickat.

Kollade på golv på hemsidan och det finns väldigt fina golv och olika typer av det också så man kan bara vraka och välja samt har dom olika kategorier som: Bygg kemi, Byggskivor, lättbetong, Takfönster, golv, trappor, isolering, armering, skruv och spik och byggbeslag.

Till er som vill hålla på och renovera så är detta en väldigt bra sida att kolla på!

Byggvaror till ett bra pris och hemlevererat till er direkt hem, kolla in på länken som är länkad ovan så får ni kolla om detta passa för just er som hemma fixare :)

Till top