Miicha

Mitt liv som jag.

Camping.

Allmänt Permalink0
Någon dag så skulle jag vilja campa faktiskt men jag har sovit i ett tält en natt och det var mysigt annars så har jag bara sovit i husvagn och husbil men det är ju som sagt inte camping, så jag skulle vilja ha ett tält och fara ut på ett fjäll och campa en helg och det skulle varit hur kul som helst och det har jag vilja gjort ett bra tag nu men vill ju som campa med rätt person så det blir roligare :)
 
Om jag skulle köpa ett tält så skull det nog bli en Robens Vista 600 för de skulle varit perfekt då det är 190 cm i takhöjd en golvyta på 13,2, men den va rätt tung 20,8 kg men det är helt klart värt det och denna tält hittade jag på getcamping.se 
 
Men det finns jätte mycket där som jag kan tänka mig och om man ska ha husvagn så finns det förtält också men jag skulle vilja ha ett tält så man kan campa på riktigt sätt som på ett camping någonstans i Sverige eller på fjällen.
 
På länken ovan så finns det väldigt mycket saker att välja bland som med matlagning under camping med olika dess slag av utrustning så man kan laga god mat även om man är ute och det är mycket godare med mat man lagar ute än inne :)
Ryggsäckar, sovsäck, campingmöbler med mera finns det även på sidan :)
 
Gå in dit så får ni se hur mycket skoj det finns för er som gillar att vara ute i naturen och även på olika campingplatser så är sidan för er helt klart!
getcamping 
Till top