Miicha

Mitt liv som jag.

Terapi.

Allmänt Permalink0
Jag ser inte ut som att jag skulle må dåligt men jag brinner inombords och det går som inte slockna nu på ett tag, jag vet vad det bero på men det är något som jag inte kan lösa riktigt inte utan hjälp, så då kommer jag på saker som jag gör som får mig att tänka på något helt annat ett tag som får mig att bli lugn än att få masa olika attacker som jag brukar få ibland då jag bara tänker på det negativa så då gör jag saker istället.
 
Denna bild är på en sjö som ni ser i Jämtland en bit bort där jag ska flytta och är grann länet där jag bor nu och jag gillar denna bild och jag stod där ett tag och bara tänkte
 
Denna bild är ju som det syns en sandgrop efter nästan samma väg som sjön ungefär förutom korsningar men man kommer ut på samma väg, här satt jag i bilen och funderade en stund också.
 
Men det är såna saker som jag gör som kör lite (när jag inte har för ont i axeln) och bara tänker en sund s å sen far jag hem och är ganska lugn i sinnet ett tag tills kvällen slår in så blir det som värre men det finns annat då att göra som se på en bra film eller något annat.
 
 
.
 
 
 
Till top