Miicha

Mitt liv som jag.

Friiidag!!

Allmänt Permalink0
En veckas sjukskrivning va typ över och väntar tills att läkaren ska ringa och det blir inte för än på tisdag så får nog va hemma tills dess, eller ja hemma kanske jag inte är men borta hos en som jag kanske ska flytta ihop med.
 
Ha varit som hetiskt nu ett tag men det ska nog ordna upp sig förhoppningsvist, killen/gubben jag ska flytta ihop med tror att jag kommer bli lycklig men det tror inte jag då jag har väldigt svårt för att bli det men man vet som aldrig heller utan jag kan ju bli det också men jag har en känsla att jag inte kommer bli det men gladare kanske man inte lycklig..
 
Jag måste komma på något kul att säga så det är mycket roligare att läsa men jag tänkte att jag ska he upp nå musik som är min smak (annars går det ju som inte) och kanske nå bilder. :)
 
Idag ska jag skulle fara hem så såg jag en kungsörn flyga över vägen men som vanligt så hinner man ju inte ta bild så man kan lägga upp.
 
Ha en fortsatt bra fredag :)
Till top