Miicha

Mitt liv som jag.

April väder.

Allmänt Permalink4
Idag vart det en inne dag då det snöar och regnar, så det är inte så roligt eller härligt att vara ute just idag.
Zelda lär inte vilja va ute så mycket då hon blir blöt.
Denna dag blir en mysig inne dag med ltie mango som jag har köpt och skalat av lite.'
 
 
Detta var för ett tag sen som jag tog, inte så mycket snö på marken just då.
 
 
Sen såg det ut så här, lite mer och enorma snöflingor som faller ner.
 
 
Så idag blir det mango mys, mycket godare än godis :)
#1 - - Lina:

April alltså.. Känns helt okej att befinna sig i Turkiet nu! Mangon blev jag dock lite avundsjuk på..👌

#2 - - Lina:

April alltså.. Känns helt okej att befinna sig i Turkiet nu! Mangon blev jag dock lite avundsjuk på..👌

#3 - - Lina:

April alltså.. Känns helt okej att befinna sig i Turkiet nu! Mangon blev jag dock lite avundsjuk på..👌

#4 - - Kicki:

April väder men det är bara å klä sig och ta sig en promenad med Zelda som har en massa energi. Var själv ute då det blåste som värst.
Finns inge dåligt väder bara dåliga kläder :-)

Till top