Miicha

Mitt liv som jag.

Biltillbehör.

Allmänt Permalink0
Funderingar på att styla bilen riktigt, men jag vet inte hur jag ska göra som men det skulle vara så pass snyggt så det blir en blickfångare till bil.
Vill styla den så alla tittar och tycker att man har gjort ett bra jobb på den och så älskar jag min bil också, så lite styling tycker jag ska passa.
Sen så har man en bil som det är lätt att styla så det skulle inte vara några problem.
 
Snygga fälgar, lite chrome, en vinge, sportbromsar, snygg belysning inne och utvändigt, exteriör, med mera.
Jag har en gammal bil en Opel Corsa A 1.2DL, den är 31 år och framskärmen är krockad på hon så en ny sån skärm var väldigt billig på denna sida  så jag kommer skaffa en sån då jag har tillräckligt med pengar, helt klart värt pengarna och så får man en snygg bil på köpet om man är rädd om det man har, men nackdelen är att jag inte såg så mycket delar på den bil jag kör med nu men huvudsaken jag hittar delar till min gamla bil så hon blir fin så då är sidan jag såg väldigt bra.
 
En snygg bil är en bra bil, brukar jag säga.
Just att man har en fin bil och då känner man sig stolt över den och om man tar han om bilen så håller den mycket längre.
Denna sida rakomenderar jag väldigt starkt för det finnt allt man kan tänka sig till bilen, styling med mera, chrome är skit snyggt till bil och det är lätt att rengöra från rost också då om man har cocacola så är det simpelt att få bort rost från chrome.
 
Går in på sidan och dröm bort lite, risetrade.se , styla bilen och glid på stan eller samhället ni bor i och visa upp din ögonsten vad du har gjort med den och bara glida runt med rutan nere och med armen ut mot rutan och heja på alla glada som är ute och går.
 
 
Till top