Miicha

Mitt liv som jag.

Bored.

Allmänt Permalink0
Har lite smått tråkigt just nu och det syns nog på fotot jag delar av mig till er.
Vet som inte vad jag ska göra just nu än att se film och dricka kaffe ed citronmuffins.
Köpte en tidning idg och tänkte dela av mig med det son stogs i den lite senare som jag tyckte va roligt att läsa.
 
Håller på att bli varm i vårat hus men det tar sån tid, det ska först komma värme till elementen och sen när det är tillräckligt varmt så går det mer till vattnet, det blir fördelat med värmen men pannan tar elementen som prio 1 tydligen än varm vattnet som går senare.
Det kan ta upp till en hel dag till några timmar för att få varmvatten i systemet så man kan duscha, det kan vara nerverande då man vill duscha ibland.
 
Fundera också på att byta frisyr, eller om man ska ta bort allt man har på huvudet så man bara ha 3mm kvar eller om man ska ge fasen och låta det växa mer.
Jag får nog ta och tänka lite på det ett tag så kanske det kommer fram till ett galet resultat.
 
Kiss <3
Till top