Miicha

Mitt liv som jag.

Café latte.

Allmänt Permalink0
Vart väldigt sugen på latte ikväll, jag hade lite snabb kaffe hemma så det räckte så då fixade jag latte som jag var så sugen på.
 
Sen medans jag höll på med det så fixade jag så att vi kunde se på Johan Falk maraton igen som vi inte har sett klart än, vi har typ 3 filmer kvar så då har vi sett på alla 12 filmerna och nu är vi på film nummer 10.
 
Är fortfarande mätt efter den goda middan jag gjorde men ändå är jag sugen på att äta choklad eller något, det problemet är löst då jag har massa choklad hemma som snickers och twix samt geicha som jag älskar just nu.
 
Håller också på att kolla annat jobb då jag vill utvecklas lite som människa, eller så kan jag tänka mig att börja studera eller gå grymma kurser.
Jag vill utbilda mig inom data och teknik, men där lär jag nog inte få gå in på eller att skriva för det gillar jag ju att göra, men lär nog inte få gå in på en sån kurs/utbildning heller men det skulle vara skit kul.
 
Just att göra något annat för en gång skull än att jobba eller söka annat jobb inom lastbil som jag inte får, nu är jag less att vänta på annat jobb eller att utvecklas så då får jag fixa det på egen hand istället som att söka annan utbildning.
 
Nu ska jag njuta av latten och forsätta att se på filmen.
 
Ha en bra tisdags kväll nu alla sötisar :)
Till top