Miicha

Mitt liv som jag.

Crazy of the day.

Allmänt Permalink1
 Crazy of the day is here!
Inte för att det är något galet med detta utan bara en bild men jag orkar inte hålla på att grimasera, är lite lat just nu.
 
Jag, sambon och Zelda gick till min svärmor på middag idag och det var gott, hon bjöd oss på köttbullar, pärer och nå kött samt god jordgubbstårta till efterrätt.
Svägerskan med sin gubbe och två barn var med, mysigt det var en stund tills det vart så varmt så det var skönt att gå ut i friska luften då man gick hem.
 
Nu sitter man på arsle på soffan och degar framför tvn en stund innan man ska dra igång med hemmet som att flytta på soffan, måste ju få till det här så det blir fint någon gång tycker jag.
Tvn är inte så super rolig att titta på så då lär man ju flytta på soffan rätt snabbt och dra fram draken så man får bort lite skräp från gölve. 
 
Kiss <3
#1 - - Disponenten:

Draken? jag gatt läsa 2 gånger för jag trodde att det va snabel draken åt sambon din...Ha...ha...

Till top