Miicha

Mitt liv som jag.

Fiiiiika!!

Allmänt Permalink0
Jag har nyss vaknat efter en tupplur som jag tog efter frukosten för jag var så trött, fick en hustattack inatt så jag knappt kunde somna om men hostan är stortsett över så det känns hur bra som helst.
 
Passa på nu att ta lite kaffe med lite fugdekladdkaka som är över och tittalite på tv och ta det bara lungt tills ikväll, för ikväll ska vi till svärmor och äta middag, men jag är fortfarande trött som fasen men jag får dricka mycket kaffe så man piggna till lite, men det brukar inte hjälpa just mig med kaffe.
 
Min infuensa är stortsett över så jag kan göra något hemma men kroppen känns väldigt slutkörd men då är det bara att vila lite så man blir piggare, sova får man göra så mycket man kan och vill men det är bra att man är någerlunda frisk, so fucking awsome känns det.
 
Kiss <3
Till top