Miicha

Mitt liv som jag.

Fotbollsresa?

Allmänt Permalink0
Jag är inte mycket för fotboll men jag blir nog mer och mer på den fronten, sen så skulle det vara jätte kul att se en match på verkligheten och fremförallt fara till England och se på fotboll då det är så pass stort där.
 
Det är prisvärt och du kommer nog att komma ihåg resan väldigt länge, och sen passa på att fota och lägga ut, so awsome!
Jag skulle vilja fara dit med någon vän som gillar fotboll och sen kan man ju passa på att shoppa då man ändå är där.
Men an kan ju fara till Frankrike också och efter fotbollsmatchen så kan man se på Eifeltornet då man ändå är där om man är i Paris vill säga, men annars är det bara att göra en lite tripp dit.
Men jag tror att en fotbollsresa är en missesfull resa och att man kommer ihåg det i flera år, det är ett enormt tryck på en sån match jämnför med ishockey tex eller någon annan sport.
Fotboll är en väldigt extrem soprt som finns i dom flesta länderna, men just i Frankrike och England är det nog störst och i USA är det Baseball som är störst, men här i Sverige är det fotboll också och sen kommer ishockey.
 
Men tänk att man sitter där på läktaren på en fotbollsmatch som spelas av Arselnal eller Barcelona eller något liknande grupp, just trycket, just volymen från läktaren, kärleken till sporten finns där och det är det jag gillar men ändå är fotboll inget som lockar men just att jag skulle vilja fara på en sån resa för det är minnervärt helt klart.
 
Eller varför inte bjuda hela jobbet på en sån resa, det skulle vara hur kul som hellst, jag önskar att mitt arbete kunde göra en sån sak som en liten resa med dom som vill och så man kan sälja lite saker så man kan fara på fotbollsmatch eller liknanade, coolt.
Eller en gruppresa/konferens är ju inte helt fel heller, fara ett gäng fotbollsgalningar och se en eller flera matcher.
Dricka gott och äta gott före eller efter matchen och bo på ett bra hotell!
Dröm läge säger jag!!
 
 
 
balltravels.com
Till top