Miicha

Mitt liv som jag.

Glad påsk :)

Allmänt Permalink4
Idag så är det ju påsk och 2015, hur kommer ni fira eran påsk i år?
 
Själv kommer vi nog bara ta det lungt och mysa med varann framför tvn och kanske möblera om i vardagsrummet, jag är fortfarande små sjuk så måste ta det lugnt.
 
Hostan tar över mitt liv som det känns för det bränns hela bröstkorgen då jag hostar, men tar hostmedicin så gott det går och värktabletter men inget hjälper så en massa vila och varma drycker ska nog göra susen för mig just nu.
 
Sambon ska snart iväg och hämta två säckar ved så man kan få lite värme i huse och samt lite varmvatten så man kan duscha, vill duscha nu, och så innan kommer han nog fixa lite kaffe, kaffe har jag inte druckit så bra den senaste tiden då jag bara varit dålig sen i tisdags så skulle sitta fint med lite kaffe.
 
Kiss <3
#1 - - Anonym:

Själv ha jag fått luftrörskatarr å fått kortison i 8 dagar å vips ha hostan å pip i luftrören blivit mkt bättre ...kanske nått liknande du har ?

#2 - - Anonym:

Anneli :-)

#3 - - Kicki:

Tycker du ska fara och kolla upp hostan om den är så jobbig. Hälsan går ändå först så ring nu och kolla om du kan få kolla upp den då den är så jobbig.

#4 - - Disponenten:

Jag skulle prova och röka till rätta hostan.

Till top