Miicha

Mitt liv som jag.

God morgon!

Allmänt Permalink0
Nu vaknade jag rätt tidigt och gick ner till källaren för att tända på i pannan och pratade lite med sambon lite.
Sen så hade jag lite tråkigt och gick in till datorn för att leka lite med bilderna, tog en bild på mig själv och fixade lite men resultatet vart helt okej.
 
Som om remen brinner och att det är väldigt gammalt, rätt tufft tycker jag.
Idag blir det nog ltie städning hemma om jag orkar för det börja se jävligt ut med massa hund hår överallt, Zelda tappar väldigt mycket hår så måste dammsuga huset så det försvinner ett tag.
 
Nu ska jag ner till källaren och säga hej då till sambon då han ska jobba och jag ska försöka få nån värme till vattnet så man kan duscha lite.
Kaffe ska jag dricka också för det är väldigt viktigt och så ska jag äta lite frukost så man blir som folk.
Till top