Miicha

Mitt liv som jag.

Hallon Fool.

Allmänt Permalink1
Istället för att ta mango så tog jag hallon, det funkade lika bra men mango var ett strå godare.
Hallonen gör så det vart lite surare men jag gillade den ändå, smakade rätt mycket hallon men mangon var ändå topp notch.
 
Receptet hittar ni på mitt inlägg om Mango Fool så får ni läsa av det där ch göra samma sak, rekomendera det skarpt då den var så god och söt.
 
Jag och min sjuka sambo ser på Johan Falk (marathon) och nu har vi kommit fram till GSI, igår så somnade jag på soffan då vi såg på Livvakterna, alltså andra filmen av serien men jag tycker att själva Johan Falk inte börja för än GSI kommer alltså ca 10 år efter själva filmen "Den tredje vågen".
Men super bra filmer!
 
Kiss <3
#1 - - Jasmine:

Vad gott det ser ut!

Till top