Miicha

Mitt liv som jag.

Hemma lagad pizza.

Allmänt Permalink3
Vart extremt sugen på hemma lagad pizza idag, sökte som fasen efter en pizza kit på Ica och hittade inte men sen så frågade sambon om vad jag tänkte så gick han direkt dit det va, varför ska jag leta som en galen höna?
Jag kunde ju fråga sambon först så man slapp leta så länge, ha ha, jag i ett nötskal.
 
Jag hade ju pizza kit för orkar ju inte göra en egen deg, plommon tomat, champinjoner skivade, rökt skinka, fetaost och en jäkla massa pizza ost samt gullök.
Till det köpte jag grekisk yoghurt och hade 4 vitlök och blandade och gjorde som en dipp till, super gott var de.
 
Sambons barn kom precis då jag hedde in pizzan i ugnen och dom tyckte det luktade så gott så dom ville ha, fick bra med betyg av dom och åt som nå galningar på pizzan.
Nu finns det inte så mycket pizza kvar i från plåten som jag hade den på och det var hela plåten, finns bara lite så det räcker inte till två till ens. 
 
Älskar att fixa mat då det blir uppskattat och att man får responsen att det var gott!
Då blir jag så glad, även om jag inte visar det men jag ler stort inombords då man får höra ett sånt ord att man är duktig på att laga mat och att det var gott.
 
Nu ska man fixa lite kaffe och "baka" mjuk pepparkaka (kanske ska fixa det imorgon om jag har lust).
 
Kiss <3
 
#1 - - JUNITJEJ:

Så gott med hemmalagat!

#2 - - ɑ n n i k ɑ:

Gott!

#3 - - Elin:

Åh, vad gott!

Till top