Miicha

Mitt liv som jag.

Italien.

Allmänt Permalink1
Hittade en super grym sida, gick in dit och drömde mig bort om att hyra en stuga i Italien ett tag och bara ta det lungt och vila och bara rå om sig själv ett tag, bara att komma bort från alla måsten.
 
denna sida kan du drömma dig bort ett tag.
Vill du hyra ett hus eller lägenhet?
Ha en stor fest med dina vänner eller ta med familjen och bara ta det lungt?
Då är detta väldigt bra, och Italien som är ett varmt och exotiskt land med palmet och varma vatten, samt stränder att chilla vid och bara sola och ta det lungt och ha en kall drink i ena handen och bara njuta av tillvaron ett tag.
 
Jag vill dit, jag vill hyra ett hus som man har lite egen tid samt så slipper man hotell som är mycket folk och surr så kan man som ha ett eget boende att ta det lungt i och bara rå om sig själv, slappna av och bada!
Rena drömmen säger jag.
Åka och kolla runt i landet i sin egna takt, eller varför inte hyra en moped eller en liten fjant bil som man kan kolla runt i deras fina landskap och äta god mat som Italien har, eller ta hem till boendet och bara äta lungt eller pizza som Italien är känd för och för deras underbara pasta.
 
Gå in på sidan och kolla vidare så kanske det blir en resa till Italien till vintern då det är slask och rusk i vårat land.
 
 
 
dream-italy.com
#1 - - MATILDA ROSQVIST:

Åh Italien måste man ju besöka :D

Till top