Miicha

Mitt liv som jag.

Johan Falk (marathon)

Allmänt Permalink0
Nu ska jag och älsklingen se på Johan Falk marathon, men i min samling så är det en som fattas men som tur är så har han den filmen på VHS, puh, räddat!
 
Jag bara älskar dom filmerna och det är tack vare mitt ex som jag hade för ett år sen som har alla filmerna, han tvingade mig nämligen att se dom då jag var hos han och sen så fastnade jag rätt snabbt för de, men så klart så måste man se från första början för att förstå vad det handlar om, annars kan det vara lite svårt att hänga med i svängarna.
 
Jag ville en gång se på SAW filmerna som marathon med gubben men han gillar inte sånna filmer så då får jag se dom själv, eller så får han göra något annat då jag se på dom själv, haha, elakt. 
 
Jag och min sambo är rätt mycket för att se på film och mysa men det finns inte alltid ork till det då man blir så trött på kvällarna men idag blir det lite film och mys framför de ny möblerade vardagsrummet med tända ljus.
 
Kiss <3
Till top