Miicha

Mitt liv som jag.

Ledsen.

Allmänt Permalink1
Vet inte varför jag känner mig så här, som om allt vill mig illa, som om allt vill få slut på lidandet.
Vet inte vad jag kan göra för att må bättre i slutändan, vad kan jag göra?
Jag har mått dåligt nu ett tag och jag bara orkar inte med det, orkar inte att åka berg och dal bana längre med mitt mående helt enkelt, vet inte vem jag kan prata med.
Skulle mina vänner som jag tror bry sig komma på min begravning om jag skulle dö?
Hur kommer dom sörga mig, eller om dom skulle vara glad över sin förlust med mig?
 
Det är sånna tankar som går runt mitt huvud just nu och det är jätte tufft att ha sånna tankar, jag ska egentligen vara glad över dte jag har.
Jag har ju hus, två underbara katter och en hund och en bra sambo som hjälper mig i alla lägen och tar hand om mig, men varför känner jag så här som jag känner mig då?
 
Jag har mått dåligt i bra många månader och har haft många olika tankar på hur jag ska överleva detta, jag känner mig så ensam också.
Ingen vill hälsa på eller sitta och surra med mig ett tag, så då tänker jag att det är mig det är fel på för att jag kanske inte kan prata deras språk som dom är vana vid?
Stämmer det eller är jag helt ute och cyklar?
 
 
#1 - - Disponenten:

Vännerna brukar undvika begravningar och att sörja, dom brukar hålla sej undan, jag vet och har erfarenhet av detta.
Du är kul och surra med, det är ju bara och bjuda in lite vänner på fika så ordnar sej allt

Till top