Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag morgon.

Allmänt Permalink1
Det är snarare förmiddag och just idag kommer det nog inte hända så mycket.
Jag och sambon har ätit frukost och snackat med min mamma på FaceTime då det är enda sättet för oss och prata med varandra, utöver sms så klart.
 
Vi ska senare idag fara till sambons syster i Strömsund och vi ska in på Dollar och kika lite på vad dom har, men det bruka vara samma.
Men jag är ute efter en fyrkantig kruka som man har inne för jag har beställe en bonsai träd som jag ska plantera, och det ska bli så kul då fröer kommer då man kan börja att platntera det så får man vara med om hur det växer.
 
Jag såg bonsai träden på tradera och ville genast ha, jag har länga vija ha ett sånt träd då jag tycker att dom är så fina och så kommer de från Japan så klart.
man såg på Karate Kid då man var liten och där har dom ett sånt träd och genast då ville jag ha en och nu har jag ett snart!
 
Lycka <3
#1 - - Anonym:

Dom träden är fina men hur lätt sköta dom är vet jag ej. Lycka till med trädet.

Till top