Miicha

Mitt liv som jag.

Mina tre hjärtan.

Allmänt Permalink0
Dessa tre betyder så mycket för mig och min vardag.
Dom är alltid där för mig då ingen annan är, när jag mår dåligt så finns dom där.
Det är inte alla gånger jag orkar att ringa på mobilen till någon av vännerna, men så dår finns mina tre hjärtan där för mig vid min sida hela tiden.
Dom anklagar inte en, dom är alltid glada, dom bryr sig inte hur man ser ut eller är som person utan dom acceptera en precis som man är och det är så det ska vara och inget annat.
Jag älskar mina tre djur men fler kommer det nog säkert att bli framöver då man får bättre ekonomi så man har råd att mätta flera magar.
Men just att ha djur går inte att förklara känslan, man känner sig aldrig ensam och man känner sig alltid behövd och älskad.
Katter är lite mera ego och vill vara för sig själv men kommer då dom vill kela och få kärlek.
Hundar är mer för att vara med en och min lilla hund vill alltid vara i centrum men då hon inte är det så morrar hon med stängd mun och irriterar katterna så dom börja fräsa, så det kan bli ett race hemma i huset då dom kommer igång.
 
Men just att dom bryr sig inte om hur man är som eller om man är ful eller snygg utan dom ser hur ditt hjärta är som, det är de dom gå efter.
Dom anklagar en inte på sånt sätt som människan kan göra ibland.
Vissa går efter utseendet och inte vill vara med en som är ful utan att vissa ska bara vara med dom som är snygg, jag är inte snygg och det bryr sig inte mina djur om.
 
Älskar mina tre hjärtan!
 
 
Till top