Miicha

Mitt liv som jag.

Muffinsbak.

Allmänt Permalink0
Fick ett ryck nu ikväll efter jag totalt rengjorde toaletten, började baka muffins med dumle.
Tyvärr så kommer jag inte dela med mig en bild för muffinsarna såg inte så vackra ut så det kommer nästa gång jag bakar de.
 
Men dom kommer nog va jätte goda då det är dumle och det lukta så gott i hela huset, superduper.
Ska ta en muffins nu och en kaffe mugg till och njuta av lill lördagen som har varit mycket.
 
Varit hos HC och tog en sup, sen hem och fixade och tog bort lite saker från framsätet i bilen så min svärmor fick plats med fötterna, körde svärmor till HC och väntade där i typ 35-40 minuter och sen satt vi och fikade och hon bjöd mig, sen körde jag hem henne och fick bränsle pengar för tack att jag körde henne.
Efter jag kom hem så fixade jag mer eld i pannan och satt lite vid datorn och kopierade ut lite bilder som jag ska färglägga, fick ett ryck och totalt rengjorde toaletten och det vart skinande rent.
 
Sen har jag gjort lite annat smått och gott också så nu vill jag ha en nybakad muffing och lite kaffe så man kan slappna av ett tag.
 
ha en bra kväll nu alla sötnötar <3
Till top