Miicha

Mitt liv som jag.

Nöjd!

Allmänt Permalink0
Idag så har jag jobbat hemma.
Städat lite som, diska, dammsugit och rengjort lite bänkytor med min H20 och spisen är som ny igen.
Är super nöjd med det jag har gjort idag.
 
Nyss har jag bytt lakan i sängen så man kan sova gott.
Det bästa är ju att när man har bytt lakan och är ny duschad så siver man så gott på natten då man ska sova, love it!
 
Imorgon får jag se vad man ska hitta på men det blir nog lite tvätt men det börja med att man ska till HC för att ta medicinen och surra ett tag och sen blri det frukost på man kommer hem, min morgon de, men börjar alltid med att gå ut med Zelda så hon inte kissar inne då hon är väldigt dålig på att säga då hon ska ut.
 
Nu ska sambon och jag forsätta att se på Johan Falk och sen blir det natten för oss. :)
 
Natti och sov gott.
 
Kiss <3
Till top