Miicha

Mitt liv som jag.

Pannkaka!

Allmänt Permalink1
Idag bjöds det på pannkaka hos mig, och ungarna tyckte det var så gott!
Blir alltid glad då man säger att man ska göra pannkaka för dom säger "Ja!! Pannkaka!", men alla barn gillar väl pannkaka?
Pannkaka är ju så simpelt att göra men det dryga är ju att steka men jag tycker att det går ganska bra att göra det ändå, och så blir det ju gott med vaniljsocker i också!
 
Mitt ex som jag har han älskade mina pannkakor för att jag hade vaniljsocker i dom, han sa alltid "Dina pannkakor är dom bästa jag någonsin ätit", det värmer alltid då någon säger det.
Men jag brukar inte skryta om min matlagning än att det var gott och inget mer, men jag vet också att jag är duktig på att fixa käk för jag tycker att det är kul att laga mat och baka.
Jag blir rätt lugn då ag bakar och lagar mat för vet hur resultatet bli, och så expermintera med matlagning gillar jag för man kan skapa en helt ny rätt på köpet då man håller på att fiffla med smaker :)
 
#1 - - JUNITJEJ:

Så gott!

Till top