Miicha

Mitt liv som jag.

Penna och papper.

Allmänt Permalink0
Detta håller jag på med just nu.
Som jag skrivit tidigare är att jag kopiera ut på sambons skrivare som har dålig med svartfärgen och då blir det så ljust så då her jag dit llite färg eller svart.
Men som nu är det grått som gäller då svarta är lite dålig så då går det nästan lika bra med grå, och denna teckning är rätt svår då det är massa smått, men jag gillar då det är lite utmaning och så resultatet blir väldigt snyggt, allt för att tänka på något annat ett tag och vila upp sig efter städning.
 
 
Ni ser vilket piller det är och så spetsen på bläckpennan är inte den tunnaste, men snyggt blir det.
Som ni ser så är det lite kludd och så ser ni är det är en ljuddämpare på en bil, det är min smak de.
 
Hoppas att resultatet blir lika bra som den var på datorn.
Till top