Miicha

Mitt liv som jag.

Rockabilly örhängen.

Allmänt Permalink1
Köpte nya örhängen via Tradera, rockabilly stil i toppklass.
Skiftnycklar är det som föreställer som ni kan se, verkligen min stil.
 
Dom är så små och söta så man knappt kan känna dom då dom är i hålen i örorna.
Dom var billiga och såg dom på Tradera och tänkta "Dom ska jag ha", dels så är det rockabilly och så är det ett verktyg för jag gillar ju båda samt med att hålla på med bilarna.
 
När dom hänger på öronsnibbarna så känns det lite smått tungt, dels är jag inte van vid att ha sånna örhängen men jag gillade dom verkligen!
Jag ångrar inte en sekund att jag köpte dom örhängerna, det blir nog fler av den typen av smycken.
Kommer snart köpa halsband och armband för det är lättare och köpa sånt på nätet än ringar tycker jag.
 
Vad tycker ni om örhängerna?
#1 - - Agnes:

Riktigt snygga!

Till top