Miicha

Mitt liv som jag.

Rockabilly.

Allmänt Permalink0
Det är något med Rockabilly-stilen som jag gillar, dels så är det så coolt och gamla saker som man kan ha som är så fräckt.
Jag gillar verkligen stilen för de är mer som rock stil och tuffare, dels så har man lite smått respekt för dom som har lite rockare stil och jag vill ha en sån stil men jag kommer nog inte passa så bra i det men jag kommer nog ha det ändå, trotsar lite min egna vilja.
 
Sen gillar jag gamla skyltar som CocaCola skyltar och typiskt 50-tal skyltar skulle jag vilja ha i köket för där skulle de passa bra, som att ha en skylt frå 50-talet som står "Coffe" på som med en brud som håller i en varm kopp kaffe, grymt skulle det va att ha en sån.
 
50-tal stilen är ju Rockabilly, och den stilen vill jag mer ha i mitt hem men det går som inte då sambon och jag har en massa möbler som inte ens är i närheten men man kan alltid sälja och måla om så det blir mer sånt, sen vill jag ha annat kakel i köket som jag såg i ett annat hus och det var röd och vit varannat och det var Rockabilly stil och jag vart som frälst i det så det skulle vara skit grymt att ha.!
 
Drömmar drömmar, suck suck.
 
Kiss <3
Till top