Miicha

Mitt liv som jag.

Rosa häst.

Allmänt Permalink0
Kopierade ut en tribal tatuering på papper, så klart, och då var det dåligt med svart färgen så då tänkte jag att de fick bli rosa.
Det passade bra då jag älskar rosa färgen, samt Hello Kitty. Hihi.
 
Jag tänkte att jag skulle göra en sak med alla som jag har färglagt så det inte blir så tråkigt här hemma, men det skulle va bättre om man skulle få det inplastat med man får nöja sig med bara papper och färgen på det.
 
Just när jag inte har så mycket att göra så är det bra att jag håller på att färglägga, för då tänker jag inte på det negativa sakerna förutom när jag får ont i tummen då jag håller i pennan så mycket, men det är ju det minsta problemet.
Jag har massa saker som styr mitt huvud just nu så detta är som terapi för mig då jag inte kommer på vad jag ska göra annat för att få tankarna på annat håll.
 
Jag gjorde en varj tribal tatuering också och den vart grön, skit coll vart den :)
Till top